Service door KidsVision

Antwoord op uw vragen en hulp op afstand

Het Kidsvision portaal is de ideale steunpilaar en kan u op vele manieren helpen:

  • Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen
  • Wij houden u hier op de hoogte van updates
  • U kunt suggesties doen voor de software
  • Via een forum kunt in contact komen met andere gebruikers

Heeft u met spoed hulp nodig? Neem dan contact op met ons serviceteam. Op afstand kunnen zij met u meekijken om uw vraag samen te beantwoorden.

Kidsvision serviceteam

Onze medewerkers zijn van maandag tot vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur bereikbaar.

Voor online support maken wij gebruik van TeamViewer.

Kennisbank

Zoek het antwoord op uw vraag of stel een nieuwe vraag aan ons klantteam. Geef suggesties voor verbeteringen. Of maak contact met andere gebruikers via een forum.

Advisering

Onze medewerkers gaan graag de uitdaging met u aan op het gebied van procesoptimalisering,
efficiënter werken, optimale inzet van uw personeel, etc.

Prioriteit

Bij servicemeldingen op de Serviceportal vragen wij u een prioriteit aan te geven. Deze stelt u vast op basis van de impact op uw bedrijfsvoering:

  • Kritisch: Het niet of onvoldoende beschikbaar zijn van bepaalde systeem functionaliteit waardoor het primaire proces tot stilstand komt.
    Responstijd < 2 uur.
  • Hoog: De functionaliteit van één of meerdere modules is niet beschikbaar, maar het primaire proces komt niet tot stilstand.
    Responstijd < 4 uur.
  • Normaal: Bepaalde functionaliteit kan niet gebruikt worden, maar dit geeft geen belemmering voor het primaire proces.
    Responstijd < 8 uur.

Heeft u te maken met een kritisch prioriteitsniveau? Neem dan telefonisch contact op met de Servicedesk.

Trainingen

Benut KidsVision optimaal

Tijdens de implementatie vinden trainingen veelal op uw eigen locatie plaats.
Bent u eenmaal aan de slag met KidsVision, dan heeft u veelal behoefte aan training over een specifiek onderwerp. Dit zijn korte trainingen. Deze gebeuren voornamelijk op afstand. Daarnaast bieden wij gratis diverse e-learning programma’s aan!

Gebruikersgroep

Opgericht in 2009 is gebruikersgroep KidsVision een vereniging die de belangen van KidsVision-gebruikers behartigt. Leden van de groep:

  • Stimuleren het delen van kennis over de bedrijfssoftware en aanverwante pakketten
  • Wisselen elkaars ervaringen uit
  • Delen proces- en procedurebeschrijvingen
  • Doen ideeën bij elkaar op

Samen kunnen we Kidsvision nog mooier maken!

KidsVision Roadmap en Lifecycle

 

Wij dragen zorg voor de ontwikkeling van KidsVision. Dat doen we om in te spelen op veranderende wetgeving, nieuwe eisen vanuit de markt, en technologische ontwikkeling. Omdat Dynamics 365 de basis van onze oplossing vormt, volgen wij daarbij de Dynamics 365 Roadmap van Microsoft. Op basis daarvan committeren wij ons aan de volgende roadmap: KidsVision zal uiterlijk negen maanden na de releasedatum beschikbaar zijn in de laatste versie van Microsoft Dynamics 365. Voor support en ondersteuning van nieuwe versies van KidsVision volgen wij de productondersteuning-lifecycle van Microsoft.