Kinderopvang
  • Kidsvision Support Def2

    Service voor KidsVision

    Antwoord op uw vragen en hulp op afstand

    Voor vragen over KidsVision kunt u terecht bij het KidsVision portaal. Wij bieden hier antwoord op de meest gestelde vragen, u ziet de status van uw openstaande meldingen, en wij geven nieuws over productupdates. Ook kunt u ons suggesties doen voor het verbeteren van KidsVision. Tevens kunt u met andere gebruikers communiceren via een forum. Wilt u direct iemand spreken? Neem dan contact op met het KidsVision klantteam. Bij sommige vragen is het noodzakelijk om op afstand op uw systeem mee te kijken. Onze medewerkers gebruiken daarvoor TeamViewer software. 

Kids Voorklanten Vrijstaand Serviceportaal 570 X 470 Prioriteit

Prioriteit

Bij servicemeldingen op de GAC Serviceportal vragen wij u een prioriteit aan te geven. Deze stelt u vast op basis van de impact op uw bedrijfsvoering:

  • Kritisch: Het niet of onvoldoende beschikbaar zijn van bepaalde systeem functionaliteit waardoor het primaire proces tot stilstand komt.
    Responstijd < 2 uur.
  • Hoog: De functionaliteit van één of meerdere modules is niet beschikbaar, maar het primaire proces komt niet tot stilstand.
    Responstijd < 4 uur.
  • Normaal: Bepaalde functionaliteit kan niet gebruikt worden, maar dit geeft geen belemmering voor het primaire proces.
    Responstijd < 8 uur.

Neem bij een melding met prioriteitsniveau kritisch altijd ook telefonisch contact op met de GAC Servicedesk.

Kids Voorklanten Vrijstaand Trainingen CB2 1170

Trainingen

Benut KidsVision optimaal

Met onze opleidingen benutten uw medewerkers KidsVision optimaal. Alle gebruikers leren in een vroeg stadium met de standaardonderdelen te werken. Voor kerngebruikers en specialisten bieden wij gevorderde opleidingen. Op locatie in Oirschot hebben wij modern ingerichte trainingslokalen en up-to-date lesmateriaal. Onze deskundige docenten kunnen ook in-house en on-site trainingen geven.

Bekijk het trainingsrooster
Kids Voorklanten Vrijstaand Service

Gebruikersgroep

KidsVision kent een actieve gebruikersgroep

Gebruikersgroep KidsVision behartigt de belangen van KidsVision-gebruikers. De vereniging stimuleert het delen van kennis over de bedrijfssoftware en aanverwante pakketten. Leden wisselen ervaringen uit, delen handleidingen, en doen ideeën bij elkaar op. De gebruikersgroep is in oktober 2009 opgericht en wil KidsVision nog mooier maken. Dat is een ambitie die GAC volledig onderschrijft.

Naar de gebruikersgroep

KidsVision Roadmap en Lifecycle

Wij dragen zorg voor de ontwikkeling van KidsVision. Dat doen we om in te spelen op veranderende wetgeving, nieuwe eisen vanuit de markt, en technologische ontwikkeling. Omdat Dynamics NAV de basis van onze oplossing vormt, volgen wij daarbij de Dynamics NAV Roadmap van Microsoft. Op basis daarvan committeren wij ons aan de volgende roadmap: KidsVision zal uiterlijk negen maanden na de releasedatum beschikbaar zijn in de laatste versie van Microsoft Dynamics NAV. Voor support en ondersteuning van nieuwe versies van KidsVision volgen wij de productondersteuning-lifecycle van Microsoft.

Dynamics NAV Roadmap MS productondersteuning-lifecycle
Kidsvision Roadmap
Kidscontacttest

Heeft u algemene vragen over KidsVision?

Heeft u algemene vragen over KidsVision? Onze medewerkers vertellen u graag meer over de voordelen van onze software voor kinderopvang. Wilt u weten hoe KidsVision in de praktijk werkt? Wij brengen u graag in contact met één van onze klanten. Neem vandaag contact met ons op!

Maak een afspraak Stel een vraag 0499 58 28 28
Stel een vraag

Maak een afspraak

Chat met ons